MAKLUMAN

10 Mei, 2011

Mimpi Mengandung

Bila terjaga dari mimpi tersenyum sendirian aku. Berfikir tentang kondisi tubuh badan yang tak berapa best.. orang kata tak sedap badan. Smpai terbawa-bawa ke dalam mimpi.. Siap mimpi bukan aku je yang mengandung.. ada kawan lain mengandung jugak. Kelakar la.. bila aku cerita kat kawan aku, aku mimpi dia mengandung sama,terkejut dia. Maklum lah dia belum bersedia untuk menimang cahaya mata kedua katanya.

Kalau macam aku, aku bersedia bila-bila masa je. Tapi belum ada rezeki. Masih berusaha dan menunggu. eheheh.. Maklum la Tasya dah besar. Kesian dia takde kawan. Main sensorang je. En suami pun dah mula mengharap anak kedua. Tapi nak buat macamana belum ada rezeki lagi. Besabar ye.. 

Sebenarnya, penantian yang aku cerita kat entri lepas tu ialah MENGANDUNG lagi. Sebabnya dah sebulan aku mis period ni. Tapi bila buat UPT satu line je ada. Means.. tak mengandung la kan. Tetiba tengok melodi pasal statement shuib berkaitan isterinya mengandung. Masa buat test kali pertama 1 line. Tapi bila jumpa Doktor buat UPT ada 2 line pulak. Agak-agaknya kes aku ni sama tak macam diorang?. 

Pastu , aku try la search kat internet pasal UPT yang negatif tetapi mengandung. Macam-macam yang aku jumpa. So, aku sekarang masih menunggu. Tapi tak lah mengharap sangat. Kalau ada, Alhamdulillah.. kalau takde.. kena la usaha lagi. Eheheh...

Biasanya aku kalau mimpi dapat apa yang aku inginkan maknanya adalah sebaliknya. Tapi kuasa Allah kita  tak tau kan. Mana lah tau memang betul-betul aku mengandung. Sekali dengan kawan aku pulak tu. Wah.. sebaya lagi la nampaknya anak kita ye. Eheheh.. berangan pulak.. Takpe la.. berdoa la semoga impian kita tercapai.

3 ulasan:

~arissa~ berkata...

hehehhehhe mmg lom sedia lah kak kite...xpe, akak dulu k

~hunny~ berkata...

Klu nk conceived baby i boleh suggestkan u pkai PB(premium beautiful), insya Allah kte berusaha,rezeki tuhan yg tentukan...sb dh byk testimoni yg pkai PB ni mngandung selepas tu...

~hunny~ berkata...

Cuba pkai PB, sb dh byk testimonial yg conceived baby selapas memakai PB (premium beautiful)..insya allah, kte berusaha..